Onze aanpak

Merken bouwen die gedrag veranderen

Wij geloven dat brand building begint bij creativiteit en gedragsinzicht.
Creativiteit die niet alleen opvalt, maar ook iets in beweging zet. Om dat goed te doen gebruiken we beïnvloedingsstrategieën uit de gedragswetenschap. Want wetenschappelijk inzicht geeft ons meer zekerheid dat ideeën niet alleen opvallend zijn – maar ook meetbaar bijdragen aan een sterker merk en groei van je business.

Daarom werkt bij The Family een team van gedragswetenschappers, creatieven en strategen dagelijks samen aan het bouwen van merken die relevant, effectief en toekomstbestendig zijn. Merken die impact maken in het hoofd én in het hart.

 
 

Hoe we werken

Gedragswetenschap als fundament

Gedrag begrijpen is onze basis. Met ons gedragsmodel – de Gedragsreis© – brengen we het hele proces van gedragsverandering in kaart: van het bestaande gedrag tot het gewenste gedrag, en alles wat daartussen zit. Dat zorgt voor richting, focus en onderbouwing.

Creativiteit die werkt en opvalt

Goede ideeën zijn pas echt goed als ze iets teweegbrengen. Onze creatieven ontwikkelen werk dat merken helpt groeien – met impactvolle campagnes, activaties en content. Slim, origineel en gebaseerd op inzichten die werken.

Merken bouwen met gedragsstrategie

We bouwen niet zomaar campagnes – we bouwen merken. Door gedragsstrategie te integreren in merkontwikkeling zorgen we voor positioneringen en campagnes die mensen raken én activeren. Zo zorgen we voor merkvoorkeur én gedragsverandering.

Innoveren

Ons vak verandert steeds en wij blijven bij. Daarom bieden wij de communicatiedisciplines waar deze tijd om vraagt: van Ai tot social media en van merkenbouwen tot activatie.

Samenwerking als een familie

We weten veel, maar blijven nieuwsgierig. Onze kracht zit in samenwerking – met klanten, partners en andere bureaus. Want de beste ideeën ontstaan als je met een open blik kijkt, denkt en maakt.