Dappr maakt duurzame bamboepleisters met vrolijke designs. Om dit jonge merk stevig op de kaart te zetten, ontwikkelde The Family een kleurrijke merkcampagne onder de titel Famous Last Words.

Buitenspelen hoort avontuurlijk en een beetje spannend te zijn. De kleurrijke pleisters van Dappr symboliseren precies waar zij voor staan: vallen, opstaan en weer doorgaan. Door kleine risico’s aan te gaan, ontwikkelen kinderen zelfvertrouwen en veerkracht. De missie is om kleine én volwassen kinderen weer enthousiast te maken voor buitenspelen, juist nu ze steeds minder buiten komen.
Het creatieve concept Famous Last Words draait om herkenbare en grappige uitspraken die iedereen kent vlak voordat je iets avontuurlijks of licht gewaagds gaat doen. Denk aan teksten als ‘Zo hoog is het ook weer niet’ of ‘Ik kan ’m wel aaien, toch?’ gevolgd door het beeld van de kleurrijke Dappr-pleisters.
De campagne is te zien op grote Digital Out of Home-schermen in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. BlowUp Media is partner in de uitvoering.