Merkcampagne

Zuivelhoeve

 
 
 
 

In Twekkelo, waar de Zuivelhoeve ligt, gaat alles in een ander tempo.

In Twente gaat alles rustiger. Dat ontdekten we toen we daar met de mensen van Zuivelhoeve over een nieuwe campagne nadachten. In Twekkelo hebben ze de tijd en nemen ze de tijd. En die tijd proef je terug in de producten van Zuivelhoeve. Waar bijvoorbeeld de meeste yoghurtmakers hun yoghurt 7 of 8 uur laten rusten, geven ze bij Zuivelhoeve hun Boer’n yoghurt maar liefst 18 uur de tijd. Dat maakt ’m extra dik en geeft ’m zijn volle, echte yoghurtsmaak.

De rust waarmee de zuivel van Zuivelhoeve wordt gemaakt, staat centraal in de campagne. De campagne zelf is ook gemaakt met de rust van de Zuivelhoeve. Samen met de mensen van de Zuivelhoeve. Bij de Zuivelhoeve.

"Dat willen we bereiken door een verhaal te vertellen dat net zo echt en oprecht is als onze producten. En eerlijk gezegd vonden we het wel spannend of een bureau uit Amsterdam dat zou aanvoelen. Doordat we vanaf het begin van het strategische en creatieve proces intensief met The Family hebben samengewerkt, is dat heel goed gelukt."

Jacqueline Roerink

Directeur Marketing